Serviciu de returnare și schimb

 

Când faceți cumpărături la întreaga companie webshop famliishop.ro, oferim întotdeauna 14 zile politică de returnare completă a mărfurilor, calculate din ziua următoare primirii acestora.

NOTĂ! Bateriile nu sunt returnate după ce au fost utilizate sau testate, deoarece acesta este considerat un articol de unică folosință în conformitate cu, de exemplu, produsele alimentare.

Dacă doriți să returnați un produs, pur și simplu imprimați și completați fișa noastră de retur și trimiteți-ne împreună cu articolul și o copie a facturii dacă îl aveți. Vă rugăm să contactați mai întâi serviciul clienți famliishop.ro per. mail înainte de întoarcere, vă rugăm să furnizați numărul dvs. de comandă.

Produsul trebuie returnat frumos, în ambalajul original. Nu scrieți pe ambalaj sau aplicați etichete.

Notă: trimiteți întotdeauna cu alm. distribuție la întoarcere, deoarece nu primim pachete de la magazinul de pachete și nu pachetele trimise prin poștă. COD.

Scaune de masaj ( nota ):
La anularea achiziției, scaunul de masaj trebuie returnat în aceeași condiție ca la primire.

Trebuie returnat frumos, în ambalaj original și așezat pe paleta din lemn. Nu scrieți pe ambalaj sau aplicați etichete. Folosiți doar scoci transparent.

Returnarea costurilor de marfă și deduse din prețul scaunului prin restituire.

Dacă scaunul de masaj revine în alte defecte sau ambalaje decât originalul, suntem obligați să deducem o taxă de cost de leu. 2.200, – la comanda pentru ambalare / ambalajul scaunului de masaj.
Returnări

Articolele care trebuie returnate trebuie să fie în ambalaj original și ambalate corespunzător. Ca client al nostru, trebuie să plătiți singur pentru transportul de retur.

Descărcați pachetul de retur aici: slip de întoarcere

restitui

După ce articolul a fost returnat și verificat, prețul de achiziție va fi rambursat în contul dvs. / în maximum 14 zile. Rambursăm banii pe același card de debit utilizat pentru achiziție. Rețineți că poate dura până la 2 zile lucrătoare pentru ca banii să fie depozitați în contul dvs.

Citiți mai multe despre condițiile noastre comerciale și de livrare, precum și regulile de returnare chiar aici.

O întoarcere poate dura până la 14 zile pentru a fi procesată la primire. Vă rugăm să rețineți că dvs. în calitate de client sunteți responsabil pentru primirea pachetului ( s ). Prin urmare, salvați chitanța de la poștă, precum orice. numărul de urmărire, astfel încât să puteți afișa dovada returnării. Vă rugăm să trimiteți articolul de retur cât mai curând posibil și în cel mult 14 zile după ce ați regretat.

Notă: Puteți pierde suma de achiziție totală sau parțială. Se întâmplă dacă valoarea mărfurilor este afectată, deoarece:

ați pus în funcțiune articolul
a fost avariată în timp ce erai responsabil de aceasta
ați manipulat articolul într-un mod diferit decât a fost necesar pentru a determina natura, proprietățile etc. ale articolului.
nu ați respectat restricțiile privind dreptul de retragere rezultate din sigilare, tip de produs și multe altele.
Adresa de retur

Toate expedierile către Satana.dk trebuie efectuate cu distribuție, nu ridicăm coletul la oficiul poștal.
HK Media Group ApS
Tømergade 15
6830 Nørre Nebel

24 de luni revendicare drept

Este important pentru noi ca mărfurile pe care le primiți să fie fără cusur la livrare. Aveți 2 ani de garanție pentru toate produsele pentru defecte de fabricație și materiale ( defecte ). Cu toate acestea, bateriile noastre oferă doar 6 luni de garanție, deoarece bateriile sunt considerate o pierdere a cărei viață depinde de modul în care bateria este utilizată și stocată. Toate schimburile comerciale pe Satana.dk sunt reglementate de Legea achizițiilor, inclusiv de regulile de deficiență.

Dacă vă așteptați să primiți un articol defect, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți info@famliishop.ro sau Tel. 25 94 24 84 ( zilele lucrătoare 10.00-12.00 ) cât mai curând posibil și oferă o descriere detaliată a erorii, la fel ca documentația de imagine a problemei, dacă este posibil.

Ulterior, va fi posibil ca articolul să fie reparat, înlocuit, rambursat sau actualizat, în funcție de situația specifică. Acest lucru, desigur, presupune că reclamația este justificată și că defectul nu a apărut ca urmare a utilizării necorespunzătoare a produsului sau a unui alt comportament dăunător.

Dreptul de plângere nu acoperă defecte, daune sau uzuri, care rezultă direct sau indirect din utilizarea necorespunzătoare, întreținerea deficitară, violență sau interferențe neautorizate.

Notă: Pentru reclamații, contactați întotdeauna departamentul nostru de servicii pentru clienți.

Descărcați formularul de reclamație aici: notă de reclamație

Reclamă într-un termen rezonabil 

Legislația prevede că trebuie să facem publicitate în termen rezonabil „ ”. Vă recomandăm clienților noștri să facă publicitate cât mai curând posibil, astfel încât împreună să putem rezolva eroarea cât mai repede posibil. 

Aveti intrebari ?

contactaţi-ne